Stress utlösande hetsfaktor?

Kräkts igår kväll, kräkts inatt o nu har jag just käkat upp det sista av barnens godis som blev kvar o kräkts upp det med. Bra! Nu får det vara slut på det.

Inte konstigt att förkylningen aldrig släpper när jag äter skit och kräks. Smaaart.

Tror jag är stressad över operationen och att jag inte vågar träna pga förkylningen... Stressad för att förkylningen ska hålla i sig o op bli uppskjuten, stressad över att jag inte kan/vågar träna nu pga förkylning, ännu mer stressad över att jag inte kommer få träna efter op på väääldigt länge.

Och allt jag vill är att bli smal. Det hinner jag inte bli innan operationen men vafan det blir man inte av att gå runt o vara födkyld, inte röra på sig o hetsa o kräkas...


FAN


Kommentarer
Postat av: Yeah

Jag är också inne i en hetsätningsperiod och har analyserat det där lite. Tror det både kan bero på stress och också mycket på att det är nån slags trygghet när det är mycket nytt som händer i livet. Då går iaf jag tillbaka till min gamla hetsmat, som jag inte haft sug efter på sjukt länge förens nu (glass med kakdeg, kolasås och chips i t.ex). Något slags tröstätande kanske...

2012-09-20 @ 09:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0