Smörgåstårta och cider

Ikväll har jag positiva saker att berätta! Det stället jag varit på och jobbat igår och ikväll är awesome. Gulliga gamlingar, trevlig personal och ja, jag trivs verkligen trots att jag varit där så kort tid. Går runt o sjunger för mig själv, ett bra tecken på att jag känner mig avslappnad! Synd att det inte är där jag ska vara i sommar.

Idag bjöds det på cider, smörgåstårta, bakelser och gräddtårta på jobbet. Vi var ca 30 personer som åt. Jag tog av smörgåstårtan och skippade därför både middag och "kvällsfika".

Åt ingen gräddtårta eller bakelse trots att alla typ "ta en bit! Va, ska du inte ha? Ska jag hämta tårta åt dig? Ooh hur bär du dig åt att stå emot" etc = satisfied.

Var och spanade in jobbets gym innan jag gick hem, såg helt ok ut, så tänkte hänga där när jag går på mitt sommarschema. Har ett litet avtal med mig själv!

Unnade mig lite massage på rasten och solade efter jag gått av mitt pass. Awesome med radio på högsta volym - hör ni någon skråla med från ett somarium i en källare så är det med stor sannolikhet jag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0