Senaste veckan

Jag har nästan inte hunnit återhämta mig efter valborgsmässoafton. Vi var och tittade på majbrasa, och mannen jag träffade i ett halvår var där med sin familj. Jag förstår inte varför han åker till andra sidan stan på majbrasa när dom har tivoli, brasa och annat kul även där han bor?

Hur som helst hade jag ett mysigt och roligt firande trots att han var där! På krogen vart jag alldeles för drinksugen så jag gjorde av med en jäkla massa pengar på drinkar och öl.

Träffade en c-kändis (kan knappast kallas b-kändis, dit hör väl typ Linda Rosing och dom...) som var delägare av krogen och bjöd på resten av drinkarna, men vad hjälpte det när jag redan bränt en tusenlapp. Inte så smart! Så nu är jag fattig.

Imorgon är det dock dags igen. Först ska vi ut och dricka drinkar, sen föra någonstans och efter det ut på krogen. INGET kreditkort får följa med!

Har gått ned 1.1 kg i alla fall, och nu ska jag göra lunch: grönsaker i ugn med smulad salladsost på 10%!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0