Morgonstund...

Chefen ringde och väckte mig efter 4 timmar sömn. Jag svarade inte. Kan inte med att svara precis när jag vaknar, är som helt borta då. PLUS att jag hatar den chefen.

Försökte ringa upp, men det tutade upptaget. Nu kommer jag inte kunna somna om för att jag ligger och funderar på vad det rör sig om. Min första tanker att jag har gjort något fel men vad det skulle vara har jag ingen aning om. Inbillning antagligen.

Jag har sökt ett annat jobb (som jag VERKLIGEN!!! vill ha) så jag är lite rädd för att få skäll pga det också. Fast det måste man väl få göra!

Hungrig är jag också, så jag tar nog ett glas blåbärssoppa strax och försöker ringa upp sen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0