Kjejsarens nya kost

Som jag skrev tidigare i bloggen så måste jag ta tag i min hälsa nu. Jag behöver gå ned i vikt och jag tänker försöka göra det på ett hälsosamt sätt.

Jag har läst runt lite och hittat en frukost som verkar god och nyttig: vaniljkesella! Till den tänker jag ex: hallon, blåbär, nötter, frukt.

Jag kommer aktivt utesluta: bröd, pasta, potatis och ris ur kosten.

Sötningsmedel och lightdrycker tänker jag tillåta mig. Kanske ETT glas juice någon morgon.

Successivt ska jag försöka komma igång med träningen igen, jag vet ju hur BRA jag faktiskt mår av att träna!


Kommentarer
Postat av: Lina

Om du vill ha nått gott nån kväll så mixa hallon och vaniljkesella (eller vanlig kesella och mer hallon) och ställ in i frysen ett tag så blir det en god och inte allt för onyttig glass! :)

2012-05-25 @ 07:05:47
URL: http://nånting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0