Jobb och sjukskrivning

Har varit vaken sedan kl 5, och kl 7 börjar jag jobba. Kör fram till 14.30, sedan tänkte jag åka hem och läsa och vila lite, för ikväll är jag hembjuden till en vännina på middag och fredagsmys.

Blir en lugn helg i alla fall, var ute i förrgår och det blev lite mer än jag tänkt. Drinkar hit och dit, en stor stark och efterfesten slutade med bubbelbad och vin.

Kom hem vid 6 igår morse, somnade direkt och sedan väntade en jobbkväll. Trött, men det gick bra!

Ska till min läkare på psykiatrin på måndag. Höra hur det blir med den fortsatta sjukskrivningen. Är sjukskriven 50% nu, men från mitten av juni tänkte jag försöka jobba 80% i alla fall. Har som ni säkert vet sökt ett nytt jobb och hoppas verkligen att jag får det så jag slipper våningen där jag ska jobba i sommar.

Nu ska jag ta en till kopp te och läsa igenom lite nyheter etc innan det är dags för jobb. Frukost äter jag på jobbet kl 9.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0