I dont wanna study, I just wanna party

SHIT VILKEN DAG!

Jag och bästis var ute igår. Vi tog några glas vin på balkongen, sen gick vi ut o tog en öl, vi träffade några killar, gick vidare, tog en drink och ja ni vet...

Vet inte vad klockan var när vi kom hem men när vi fått iväg gästen som hängt på hit, så däckade bästis i soffan och jag i sängen.

Jag vaknade 07.30 - trettio minuter EFTER att mitt arbetspass börjat. Så oansvarigt, jag vet. Flög upp, cyklade i raketfart till jobbet, hoppa in på Willys påvägen o vrålade "tuggummin och halstabletter, var finns det?!"

07.50 var jag på jobbet. Supertrevliga kollegor och allt var lungt. Jag hade inget stort ansvar idag, som tur var, men kände mig fortfarande onykter när jag kom! Aldrig mer "gå ut o ta EN öl" dagen innan jobb.

Bästis fick också väldigt bråttom för hon skulle med flyget. Men hon hann o flyger i skrivande stund söderut.

Nu har jag rast, har käkat lax och ska försöka vila upp mig lite.

To be contiuned...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0