Gratis McWrap - vilken väljer du?

För er som har smartphones så har Mcdonalds ett bra erbjudande just nu. Ladda ner deras gratis app, följ sedan en gps-karta för att hitta och plocka upp en av deras nya McWraps. Ta med den till resturangen och du får en McWrap gratis. Du kan utnyttja erbjudandet fyra ggr, en gång för varje sort, dessa är det:

Chicken and bacon-wrap (695 kcal)
Sweet chilichicken-wrap (500 kcal)
Veggie-wrap (490 kcal)
Grilled Chicken-wrap (350 kcal)


Har själv hämtat ut en för att ha till frukost och lunch imorgon. Var lätt att hitta Wrapsen med GPS:en, jag antar att dom ligger i ganska nära anslutning till rssturangerna, och jag har två i närheten så det fanns massvis av virituella wraps att "plocka upp" och ta med till närmaste Donken!

Vill smälla i mig den nu, men jag åt en jättestor middag och är absolut inte hungrig. Självdisciplin tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0