En natt på hotellet

Var ute med bästis på krogen igår igen, minst sagt en mer lyckad kväll än fredagen.

Vi hamnade på efterfest på ett hotell här i stan. Träffade en man, som till en början inte var jättesnygg, men såhär i efterhand tycker jag att han var förjävla het!

Det började med att han masserade mig, och jag njöt som fan av det. Jag tror han kände erotiken, för vi drog oss undan från de andra och gick ut o tog en cigg. När vi stod där ute så började vi kyssas och hans hand letade sig in i mina jeans och i mina trosor.

Det var bara upp på rummet, tyvärr hade han en rumskompis som låg och sov. Så in på toaletten, av med kläderna och efter ett snabbt förspel tog han på kondomen. Jag satt på handfatet med benen runtom honom, plötsligt tog han av sig kondomen och efter tre små juck drog han sig ur och sprutade på mig.

Vilken jävla besvikelse! Den mysiga massagen, förspelet, han hade jättestor och jag var kåt som fan. Sen bara, thats it. Tog inte hans nummer. Han var ju ändå bara på besök i stan över helgen men my god vad jag hade velat ha ordentligt sex med honom.

Han var så mjuk och försiktig, så fin, kysstes under sexet och så sjukt jävla manlig med hårigt bröst och... Jävligt mycket äldre än mig! Hur många år vet jag inte, men garanterat 40+ i alla fall. Tre barn och sambo hade han hemma också... Bad for them...

Nej nu får jag gå vidare, så många karlar, så lite tid! Inte slösa den tiden på att älta att jag aldrig mer kommer få ligga med honom, haha. Men drömma går ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0