Att vara tacksam för det man har

Glömma och gå vidare, thats how it works.

Thats what Im doin'

Är så glad för bästis, i henne har jag en riktig vän och snart kommer hon och bor hos mig. Hon peppar mig till tusen och vi har alltid kul tillsammans, jag tror det är viktigt att försöka vara mer tacksam för det man har

- för mig är det lätt att haka upp mig på det negativa, så nu ska jag lista lite bra saker:

- bästis!!!
- haft en jättebra jobbvecka
- har vänner som frågar om jag vill ses och som vill ha med mig på saker
- har en familj som älskar och bryr sig om mig, oavsett vad jag ställer till med
- har börjat läsa en jättebra bok!
- jag har försökt få in mer frukt och grönsaker i maten, vilket gått bra
- jag har börjat träffa andra, FRAMSTEG
- jag har sökt ett nytt jobb!!!

Nu har jag varit lite positiv. Försöker rensa ut det negativa eftersom det bara gör mig illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0