Tisdag

Idag har jag farit runt som en skottspole på AMS, tvättat, postat brev, monterat en ny golvfläkt och min router, städat, bytt sängkläder, handlat... Har avsagt mig jobb nu i helgen (hur jag ska klara mig nästa månad är ett mysterium) och har bokat flygbiljetter till en kompis då.

Hade velat hänga m någon idag men bästis är norrut, A är i Sthlm för hon ska plåtas för en stor månadstidning tidigt imorgon bitti och S har haft fullt upp med att hänga m sina syskonbarn som är på besök.

Hur som helst har har jag hunnit med mycket och nu är jag supertrött.

Maten idag har bestått av
Lunch - rester från gårdagens middag
Middag - 4 falaflar m strimlad sallad, vitkål, gurka och tomat, sås på turkisk yoghurt och salsa
Kvällsmat/kvällsfika - 1 wasa sport m makrill i tomatsås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0