Min mat

Idag är mat&träning upplagt såhär:
Frukost keso m blåbär&hallon
70 min träning (40 kondition, 30 styrka)
lunch makrill och keso
mellis 1 kiwi
middag torsk på grönsaksbädd m fetaosttäcke
kvällsfika glass på kesella, hallon och kokos.

Allt det här är räknat på ca 1200 kcal. Oftast hoppar jag mellis o kvällsmål men vid behov finns det inplanerat vilket känns väldigt skönt. Det är roligt att planera sin matdag och absolut smidigt för mig för att förebygga hetsätning vid svallande blodsocker...

Vad äter ni till frukost/mellanmål? Brukar ni kvällsfika?(Kan vara allt från två finn crisp m en kopp te eller en burk makrill, kanske keso m bär eller nåt annat litet för mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0