Gammal kärlek rostar aldrig?

Var på gymmet kl 05.30 imorse. Jag får så mycnet energi! Jobbar 14-timmarspass nu men har en timmes rast.

Gissa vem jag såg tidigare idag? Honom. Mitt hjärta slognett extra slag, åh vad jag önskar att det inte hade gjort det.

Jag önskar att han hade sett mig. Gett mig av sin uppmärksamhet. Det gjorde så ont att se honom, att han inte såg på mig, att han var så långt borta.

Men... Senare stötte jag på honom. Vi hade ett ganska långt, flirtigt, trevligt samtal. Vi pratade om vad vi gör, hur vi mår, var vi är påväg. Jag önskar att han hade stått närmre så jag kunde fått känna hans doft. Min favoritdoft.

Fan. Det här är svårt för mig. Går igenom vårat samtal om och om igen. Undrar vad han känner och tänker. Jag är så glad för att jag fick flera underbara, äkta leenden av honom. Jag vill ha honom!

Åh om han ville ha mig, jag skulle säga ja direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0