Mr X

Imorgon kommer brevet fram. Han brukar dra och träna tidigt på morgonen så det är bara att hoppas att han är hemma när posten kommer. Om Skatan ser brevet och öppnar det, då är det kört.

I februari när vi pratade i telefon så sa han att det kanske kunde bli vi nån gång i framtiden. Jag antar att ett hopp levde inom honom, eller så ville han bara bli bekräftad. Jag sa nej, jag sa att jag är trött på allt strul.

Jag vill verkligen ha honom igen. Hans närhet, hans doft, hans leende, alla känslor han får mig att känna.

Om jag får chansen, om vi börjar ses igen så ska jag säga allt det jag ångrar att jag inte sagt förut. Jag ska säga det så han förstår att han gör mig alldeles galen i honom, att jag tycker om allt hos honom. Varenda detalj ska jag nämna.


Kommentarer
Postat av: annieellen

Hur gick de nu då? :)

2012-07-04 @ 19:34:30
URL: http://annieellen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0