Kärlekens svårläkta sår...

Jag kom precis hem ifrån bion. Den var awesome. Det bästa jag sett. Killen som bjöd ut mig är snäll trevlig etc men inget mer. Och när vi satt där tänkte jag på honom, Mr X. Get over it, tänker ni nu. Och ja, det kanske jag gör. Men det verkar som att jag inte har gjort det än. Jag tänkte på om han hade suttit bredvid mig, om jag hållt hans han, lett glatt mot honom när filmen tog en positiv vändning. Jag tänkte på tiden vi sågs, det vi hade, det han sa, hur fin han var mot mig. På situationer vi upplevde tillsammans, underbara, jobbiga, slitsamma. Det här är min första dejt sen vi slutade träffas. Flera one night stands har passerat... Jag är inte tjejen med one night stands, men jag ser ett mönster och det upprepas efter varje jobbigt uppbrott ur en kärleksrelation. Jag kanske borde börja dejta mer, men det är inte lätt. Med killen jag var ute med ikväll var det ganska enkelt. Varför? För att jag inte gillar honom på DET sättet. Då blir jag inte rädd. Innerst inne vill jag ha Mr X tillbaka. Jag vill i alla fall få träffa honom, vara i hans famn. Berätta det jag inte vågade säga då - hur mycket jag verkligen tycker om honom. Och att jag saknar honom... Beyoncé - I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0