Dmaa-intag och hungerkänslor (mättnad?)

Nu har jag tagit mitt första DMAA. Öppnade kapseln, hällde ut hälften av pulvret och blandade m fun light-saft. Besk smak! Ska bli spännande att se vad jag får för effekt. Hålls att småplockar här hemma, ska iväg till gymmet när dom öppnar. Sedan jag började äta mer lchf så är jag inte hungrig och sällan sugen på kvällarna. Jag åt igår vid 19.00 ungefär (sallad, med fet sås) var o tränade, åt inget efteråt och var inte hungrig när jag vaknade. Kvällarna brukar resultera i småätning/överätning som sedan leder till en obehaglig mättnad som håller i sig långt in på nästa dag. Har jag inte ätit efter middagen brukar jag vakna hungrig. Vi får se om de positiva fördelarna håller i sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0